Дни на отворени врати 2023. АНДРЕАС ШТИЛ ЕООД
По утвърдена традиция, в продължение на три дни, от 30 април до 1 май т.г., „Андреас Штил“ ЕООД проведе годишната си среща със своите дилъри, наречена „Дни на отворените врати”. На нея бяха поканени и представители на медиите. Тя се провежда на озеленените площи в обширния двор на административно-складовата база на компанията в София.
Търговската мрежа за продажба на продуктите на STIHL в страната обхваща около 140 оторизирани дилъра с над 180 магазина. Те са подбрани според високите изисквания на „Андреас Штил“ за професионално представяне и предлагане на машините на клиентите, тяхното консултиране за избор на най-подходящия модел, оказване на съдействие при окомплектоване на машините, снабдяване с подходящите специализирани гориво-смазочни материали, пускане и изпробване на машината пред клиента, консултации за работата с нея, както и квалифицирано извършване на определени сервизни услуги. Продуктите на STIHL са иновативни висококачествени изделия, а грижата за клиента обхваща също тяхното професионално предлагане и специализиран сервиз.
Обширният парк трудно би подбрал цялата продуктова гама, която „Андреас Штил“ ЕООД предлага на българския пазар. Целта на домакините бе да представят както най-утвърдените и най-търсени модели на пазара, така и новите тазгодишни попълнения, налични и очаквани през следващите месеци.
Изложението представляваше обособени, включително в шатри, продуктови „острови“, представящи отделни групи машини. Участниците в срещата имаха възможността да допълнят и актуализират познанията си за машините, които предлагат на клиентите, събрани на едно място да обменят информация, впечатления с компетентни специалисти-демонстратори, лично да изпробват една или друга машина, както и да ги сравняват.
Трите дни бяха изпълнени с многобройни срещи и разговори на участващите с екипа на „Андреас Штил“ ЕООД, начело с управителя г-н Димитър Вълков.
Очаквано, той избра да открие срещата, държейки в ръце най-мощния акумулаторен верижен трион в света – STIHL MSA 300. Този жест би могъл да символизира поне две послания. Марката STIHL е исторически свързана със създаването на първия верижен трион и по-нататъшното развитие на този вид машини до днес и в бъдеще. От 1971 г. насам, моторните триони на STIHL са неизменно най-продаваните в света, което само по себе си, е удивително постижения за този силно конкурентен пазар.
Второто послание насочва към бързия преход от бензинови към акумулаторно захранвани машини – гигантско световно съревнование, в което STIHL също е технологичен лидер.
прочети пълната статия в "Направи Сам"