Най-новите косачки за трева на STIHL вече и в България
Преди около половин година информирахме читателите на списанието и почитатели на марката STIHL, че от началото на 2019 г. цялата продуктова гама машини за работа в градината, добре познати на пазара от близо четири десетилетия с марката VIKING и зеленото си оцветяване, вече ще се предлагат с марката STIHL. Поради това всички нови модели ще бъдат ясно различими и по характерния за нея оранжев цвят в комбинация с бяло. Подобно на емблемата на мерцедес например, марката STIHL и характерните за нея цветова комбинация и дизайн, са изключително популярни не само на немския пазар, но и по целия свят. Граденият десетилетия наред авторитет на немския производител, доверието с което марката безусловно се ползва, се пренася директно и върху машините, които доскоро носеха марката VIKING.
Промяната е естествено следствие и на все по-високото, при това бързо издигащо се признание и авторитет, с които марката STIHL и компанията като цяло, се ползват в Германия. А както се знае, това което е признато за добро в Германия, с нейното национално прословуто новаторство и високо качество на продукцията, е отлично и за голяма част от останалия свят. Това не са хвалебствени слова, а реална действителност.
Само преди дни, на 12 февруари т.г. пред медиите бяха оповестени поредните резултати от мащабно онлайн допитване в Германия сред над 120 000 потребители за определяне на най-популярните и най-предпочитани фамилни фирми. При това анкетираните са били помолени да споделят лично придобитото мнение от работата си досега с продуктите на STIHL.
Резултатът – третото място в тази престижна и силно желана от всеки производител класация нарежда STIHL сред първите три най-популярни семейни фирми от групата на средния по големина фамилен бизнес в Германия.
прочети пълната статия в "Направи Сам"