Партньорска среща на „Ташев-Галвинг“ – „Есен 2015”, с участието на: Collomix, Rubi Germans Boada, Robert Bosch, Stanley/DeWALT, Hitachi и SWK Tona /USAG

Sresta1
2
В последните дни на септември т.г. „Ташев-Галвинг“ проведе своята поредна, втора за 2015 г., партньорска среща. За втори път след 2011 г. проявата гостува на китния планински курорт в подножието на Балкана Рибарица с тази разлика, че сега бе проведена в хотелския комплекс „Планината“, който предостави повече възможности за делова работа, отдих и забавления на нарасналия брой участници. Тази утвърдена от години практика в дейността на „Ташев-Галвинг“ несъмнено изисква немалки финансови разходи, немалко хора са заангажирани в организацията й. Това е впечатляващо, защото и днес, когато последиците от всеобщата икономическа и финансова криза вече отшумяват, дори мощни производители от световна величина орязват маркетинговите си разходи, предназначени да популяризират и рекламират собствената си продукция в България. Има и компании (включително български с претенция за европейско ниво), които не намират за необходимо да инвестират средства за разширяване на присъствието си на нашия пазар. А дори и от букварите по маркетинг, реклама и връзки с обществеността се знае, че това е дейност, която по правило се финансира от производителите, било директно, било чрез техните основни търговски партньори.
Sresta3
Въпреки тези азбучни истини „Ташев-Галвинг“ не пести финансови средства и усилия планомерно да налага марките и продуктите, които продава. Нещо повече, втора година поред, тя увеличи броя на партньорските срещи на две годишно. Това недвусмислено говори за непрестанния възход на фирмата при темпове на нарастване на продажбите, които значително надхвърлят средните за страната в отделните продуктови направления. Трайното възходящо развитие на „Ташев-Галвинг“ в много голяма степен се дължи на добре обмислената с дългосрочна перспектива стратегия за развитие, която се базира на изграждане на широка мрежа от партньорски търговски фирми, които са местните лидери в своя регион и чийто просперитет е постоянна грижа на „Ташев-Галвинг“. Едновременно с това „Ташев-Галвинг“ разполага със собствена търговска мрежа за директни продажби, тя е и значителен доставчик на големите търговски вериги от типа „Направи си сам”. Три канала за търговия, чиято специфика изисква умело балансирано ръководство – трудна задача, с която главата на компанията г-н Христофор Ташев и съдружниците му, очевидно успешно се справят. Доказателство за това е развитието на партньорската мрежа от множество по-малки фирми в страната, за чийто просперитет активно допринася партньорството им с „Ташев-Галвинг“.
Sresta9
Компанията предлага много широка продуктова палитра – повече от 60 000 стоки, което позволява клиентът да намира всичко, което може да му потрябва при наличието на голям избор от марки, производители и съотношение качество/цена. Собственият ни опит показва, че от „Ташев-Галвинг“ може да се купи от резервна халогенна крушка за микроскоп, през морето от електро- и механични инструменти и консумативи, осветителни тела и електроматериали, водопровод и канализация, бои и какво ли още не, до всевъзможни метални профили и листови материали, дори и цялостна заготовка от разкроени и огънати стоманените пръти по зададен армировъчен план. Това прави фирмата особено ценен партньор за неизброимо количество строителни и ремонтни фирми, за сервизни и производствени разнокалибрени работилници, за армията от майстори-занаятчии и любители.
Sresta4
Sresta11
„Ташев-Галвинг“ предлага машините и инструментите на практически всички представени в България световни лидери, като на редица от тях тя е изключителен дистрибутор, за други е водещ по продажби в страната. Едновременно с това фирмата отдавна е доказала умението си да издирва и изгражда партньорства с по-малки, но тясно специализирани фирми в производството на сравнително по-ограничен брой висококачествени продукти. Следвайки най-съвременните тенденции в търговията „Ташев-Галвинг“ създаде и непрестанно развива навярно най-добрия в своята област български електронен магазин. Той не само улеснява достъпа до продуктите и покупките на крайните клиенти, а е замислен и функционира като мощен портал за улесняване и оптимизиране на функционирането на широката партньорска мрежа в страната. В крайна сметка за успеха на всяко дело най-важни са внимателно изградените и поддържани човешки делови отношения на разбиране и партньорство, от което всяка от страните да има интерес и да печели. Всичко това обяснява непрестанно засилващия се интерес за участие в организираните от „Ташев-Галвинг“ срещи от страна както на търговските им партньори, така и от фирмите-производители, които имат потребност да представят своите най-нови продукти и търговска политика. Техните продукти като правило са високотехнологични и могат да бъдат успешно продавани най-вече от търговци с необходимата квалификация, познаващи в детайли особеностите и предимствата на всеки новопоявил се на пазара модел. Периодичните партньорски срещи са своеобразна школа за актуална техническа и търговска информация директно от извора.
Sresta5

прочети пълната статия в "Направи Сам"


към началото