„Ташев-Галвинг“ започва дистрибуцията на електроинструментите Hitachi
Не бихме сгрешили, ако за гвоздей в програмата на проведената в края на октомври т.г. традиционна дилърска среща на „Ташев-Галвинг“, посочим официалното обявяване на най-новото от неколкото десетки партньорства – това с японската фирма Hitachi. Новината представлява много голям интерес за обширната партньорска мрежа, на която „Ташев-Галвинг“ е дистрибутор, защото тя получава възможността да предлагат широка палитра от електроинструменти с доказала се от десетилетия, световно наложила се марка. Новото партньорство несъмнено ще укрепи и разшири още повече позициите на „Ташев-Галвинг“ на българския пазар, ще доведе и до пренареждане на разпределението на пазара сред водещите производители и техните марки.
И друг път сме имали възможността да констатираме, че една от причините за успеха на „Ташев-Галвинг“ е способността да работи едновременно с множество производители – както с наложилите се световни имена, така и с по-малки, тясно специализирани компании, които обаче са лидери в своята област. Поемането на новото партньорство с Hitachi очертава още една открояваща се през последните години тенденция в политиката на „Ташев-Галвинг“. Миналата година компанията пое дистрибуцията в България на две отдавна наложили се на световния пазар, но не и у нас, марки – DeWALT, Black&Decker, същото прави и за ръчните електроинструменти на Stanley Fat Max. Резултатът от това е трикратно увеличеният през 2013 г. обем на продажбите с марката DeWALT в сравнение с предишната година.
Подобно на DeWALT и Black&Decker, японската Hitachi също присъства, макар и твърде неусетно, от почти десетина години на българския пазар. Досега обаче позициите й далеч не съответстваха на качеството на японските машини, нито на представянето им на световния пазар.
прочети пълната статия в "Направи Сам"