Трите поколения ръчни инструменти Topmaster Professional
Взет в ръка, дори и само поради тежестта и обема си, 228-страничният каталог на инструментите Topmaster Professional, които собственикът на марката – фирма „Евромастер Импорт Експорт“ ООД, предлага през 2019 г. на нашия и редица чуждестранни пазари, респектира. Още по-впечатляваща е широката палитра от продукти на тази силно популярна у нас марка – от инструменти за работа в градината до шлосерски и специализирани инструменти, предназначени и отговарящи на високите стандарти на автосервизната дейност. Общо продуктови 12 групи, съдържащи над 1100 инструмента.
Разширявайки и едновременно обновявайки непрестанно асортимента ръчни инструменти Topmaster Professional, от 2014 г. насам „Евромастер Импорт Експорт“ ООД въведе понятието „поколение“ за своите продукти. Подобно на мобилните мрежи: 3G, 4G, а вече и 5G. Първоначално през 2014 г. се появиха инструментите от „2 поколение“. През миналата година българската компания пусна на пазара първите инструменти от най-новото към момента „3 поколение“. През тази, броят им ще нараства, защото на пазара все повече се търсят качествени инструменти.
В резултат на това естествено развитие на продуктовата гама на Topmaster Professional, на пазара се предлагат едновременно инструменти, които имат представители и на трите поколения. Така клиентът получава възможност да подбере оптималния за потребностите си инструмент. И в техническо, и в ценово отношение. Това разнообразие най-отчетливо се вижда в основния и останалите продуктови каталози на марката. За по-лесно ориентиране в многообразието от често трудно различими разновидности на един и същ вид инструменти, всеки от тях е обозначен с графичен знак, съответстващ на поколението, към което принадлежи – второ или трето. Инструментите, които нямат такъв знак, принадлежат към началната, базова група, която всъщност представлява първото поколение.
Това разделение и маркировка значително улесняват и клиентите, и продавачите зад щанда при избора на един или друг наглед еднакви модели от един вид инструменти. Принадлежността към дадено поколение характеризира развитието на даден вид инструменти през годините, неговото усъвършенстване най-вече в посока на добавяне на нови функционални и/или технически възможности.
За разлика от електроинструментите, при ръчните механични инструменти различията между инструменти от различни поколения трудно се забелязват, а при някои като гаечните ключове например, това е и почти невъзможно с просто око.
Ето защо поканихме инж. Калин Анков, бранд мениджър на Topmaster Professional, да представи в тънкости разделението на продуктовата гама в трите групи поколения, както и някои съвсем нови инструменти от третото поколение.
От годината на създаване – 2001, марката Тopmaster Professional все повече се налага като една от най-популярните и разпознаваеми марки за ръчни механични инструменти у нас. С повече от 1100 различни по вид и приложение инструмента, тази българска марка е добре приета и в 17 държави от Европа и Близкия Изток.
Като логично следствие от развитието на производствената програма и разширяване на асортимента от продукти с марката Topmaster Professional с нови, все по-усъвършенствани инструменти, през миналата година бе формирано и поредното, „3 поколение“. То представлява технологично и производствено развитие на инструментите от създаденото през 2014 г. второ поколение. Към момента третото поколение включва 120 инструмента, разпределени в 10 продуктови категории: ключове, клещи, отвертки, режещи и измервателни инструменти, такери, нитачки, чукове, строителство и градина.
прочети пълната статия в "Направи Сам"