Raider Industrial – стратегия за овладяване на нови пазарни позиции

 

 

По повод на първото представяне на новата марка Raider Industrial пред световната експертна и търговска публика, представител на редакцията на сп. „Направи сам“ разговаря с г-н Лино Баша, съсобственик и съуправител на „Евромастер Импорт Експорт“ ООД.

 

Направи сам: Г-н Баша, тазгодишното участие на „Евромастер Импорт Експорт“ ООД на най-авторитетното специализирано изложение за инструменти в света Eisenwarenmesse в Кьолн бе изцяло фокусирано върху най-новата ви марка електроинструменти Raider Industrial. Как оценявате това си представяне и как то ще се отрази на налагането на марката на световния пазар?

 

Лино Баша: „Евромастер Импорт Експорт“ ООД е редовен участник на това най-известно и авторитетно в света изложение за машини и инструменти. Участието ни на този най-висок и представителен форум е съществен елемент в стратегията за планомерно развитие на нашата фирма – да създаваме, развиваме и налагаме собствени марки електро- и ръчни инструменти, като паралелно осигуряваме техния добър сервиз. Да предлагаме машини и инструменти, които в максимална степен да отговарят на изискванията на отделни групи клиенти – любители и напреднали домашни майстори, занаятчии, а вече и на майстори в строителството, производството и други сектори. Да предлагаме групи инструменти, по-силно съобразени със спецификата на преобладаващо извършваната дейност.

За пръв път участвахме в изложението през 2008 г. Тогава преценихме, че марките Raider, Raider Pro и Topmaster вече са достигнали ниво на качество, необходимо за успешното им навлизане на повече чуждестранни пазари, способни да се конкурират с продукти на други утвърдени производители.

Тази година акцентирахме върху най-новата ни марка Raider Industrial. Нейното създаване следва естественото развитие на добилата широка популярност и с утвърдени пазарни позиции марка Raider. Демонстрирахме пред световния експертен елит в областта на ръчните електроинструменти новия етап в разширяването на нашата производствена програма – сегментът на професионалната техника, изискващ производителни и най-вече високонадеждни електроинструменти, предназначени за продължителна работа.

Досегашното планомерно възходящо развитие на нашата фирма е доказателство за правилността на избраната от нас преди близо две десетилетия концепция, максимално съобразена със съвременните условия и тенденции на производство в глобализирания свят. Затова нашите машини и инструменти се наложиха успешно не само на българския пазар и в съседните ни държави. Нашите електро – и механични ръчни инструменти намират добър прием в над 18 други държави. Този процес на разрастване продължава и тепърва ще нараства.

Ние не се стремим да конкурираме водещи световни производители. Също така и не следваме примера на фирмите, предлагащи възможно най-ниски цени. Ние сме избрали и намерили своето място на пазара. Вярваме в тази стратегия и успехите доказват нейната правота. Нашата „Евромастер Импорт Експорт“ ООД вече има водещи позиции на българския пазар, множат се успехите ни и в чужбина. Съчетавайки оптимално качеството с привлекателна продажна цена, нашите машини и инструменти завоюват признанието на клиентите ни. Те стават все повече, защото успяваме да вникнем в техните интереси, да удовлетворяваме изискванията им.

Мохамад и Лино Баша с чуждестранни партньори.

Това ясно пролича и на изложението в Кьолн. Щандът ни привличаше множество посетители от всички краища на света ̶ от мощни икономически държави до страни с по-скромна икономика. Интересът, изказаните мнения и предложения за разширяване на сътрудничеството за пореден път показаха, че сме на правилния път на успеха. Включително в този толкова претенциозен пазарен сегмент, какъвто е професионалната техника. Тук, наред с качествата и износоустойчивостта на машините Raider Industrial, на преден план изпъква и тяхната поддръжка, организацията, бързината и качеството на следпродажбения сервиз. Нещо, за което сме взели специални мерки.

Създаването на новата марка също е елемент от стратегията ни за значително разширяване през следващите години на пазарното ни присъствие във все повече държави.

прочети пълната статия в "Направи Сам"


към началото