30 години „Евромастер Импорт Експорт“


На 18 юни 2022 г. „Евромастер Импорт Експорт“ ООД отбеляза тържествено своята 30-годишнина. Юбилеят бе отпразнуван бляскаво отново в луксозния хотелски комплекс „Рила“ в Боровец, където през 2017 г. бе отбелязана и 25-годишнината на компанията.
С четиримата братя Баша, съсобственици на „Евромастер Импорт Експорт“ ООД, споделиха празника около 350 души, ръководители и представители на ключови търговски партньори, които изграждат обширната търговска мрежа на „Евромастер Импорт Експорт“ в страната. Присъстваха също Управителят на нейното представителство в Румъния, Euromaster SRL Romania, представители на чуждестранни партньорски фирми, които от години успешно продават продуктите на „Евромастер Импорт Експорт“ в своите страни, дългогодишни съратници в бизнеса на братята Баша.
Деловата част обхващаше близо тричасова конференция, на която бяха представени стратегията и успешното развитие на фамилната компания „Евромастер Импорт Експорт“ през изминалия 5-годишен период от предното юбилейно честване. Очертани бяха планове за бъдещето.

 

Компанията в цифри и факти
Юбилейната конференция бе открита с кратко представяне на компанията и изминатия от нея път, изнесени от г-жа Йовани Маджарова, Експерт по бизнес анализи и Представител на ръководството по ISO 9001, по който стандарт фирмата е сертифицирана от 2006 г.
Тя подчерта, че стартирала на българския пазар през 1992 г., днес „Евромастер Импорт Експорт“ е една от най-динамично развиващите се български фирми. През всички тези години компанията е отбелязвала устойчив растеж. Резултатите са повече от убедителни – днес, през 2022 г., „Евромастер Импорт Експорт“ ООД е лидер на българския пазар на професионални и хоби инструменти.
За илюстрация на темповете и мащабите в развитието на „Евромастер Импорт Експорт“, г-жа Маджарова посочи редица цифри и разтълкува съдържанието им:
За последните пет години броят на служителите е нараснал с 32% – от 220 на 290 души. В тези цифри са включени работещите в България, Румъния и офиса на „Евромастер Импорт Експорт“ в Китай. Отнесено за периода 10 години назад, увеличението е с 87%. С още по-бързи темпове – с 52%, е нараснал търговският екип – от 33 през 2017 г. на 50 души през 2022 г.
За последните 5 години броят на обслужваните обекти в България, Румъния и други европейски държави е нараснал с 62%, като през 2022 г. те са достигнали 2450. За същия период количеството на извършените доставки е нараснало с 82% – от 33 000 на 60 000. Съответно, за тяхното транспортиране до клиентите през този период са изминати около 14 млн. км, срещу 8 млн. км през предишните 5 години, което прави ръст от 75%. Въпреки силно нарушените от пандемията вериги за доставка и транспортни условия, през 2022 г. компанията ще достави над 800 контейнера с продукция, срещу 380 през 2017 г. Очакваният ръст е 110%.
Като цяло, очакваният ръст на продажбите през 2022 г. спрямо 2017 г. е 84%, което включва и пазара в Румъния. Противно на предварителните очаквания, породени от неблагоприятната световна конюнктура, най-високи са темповете на растеж през последните две години.

Вляво – г-жа Йовани Маджарова, Експерт по бизнес анализи и Представител на ръководството по ISO 9001. Вдясно – г-н Ганчо Хабов, Регионален мениджър за Западна България

 

Водещите марки
Сърцевина на проявата бе представянето – развитието и резултатите, постигнати основно през последните пет години от двете водещи марки на „Евромастер Импорт Експорт“ ООД – Raider и Topmaster Professional. Третият респектиращ стълб във фундамента на компанията са професионалните инструменти на световно известната немска компания Metabo, която преди пет години избра именно „Евромастер Импорт Експорт“ ООД за свой единствен и изключителен представител за България.
Поради обема на тези три обособени маркови презентации, избрахме да ги представим в отделни статии.
Марката Raider покорява нови върхове
Topmaster Professional – 20 години по пътя на успеха
Пет успешни години за Metabo в България.
Тук е мястото да споменем, че през годините „Евромастер Импорт Експорт” са създали и наложили на пазара общо 11 собствени марки за обособени групи от продукти и потребителски клас. Най-новата сред тях е GARDEX.

прочети пълната статия в "Направи Сам"


към началото