STIHL „Международен ден на медиите 2021“
На 15 септември т.г. ръководството на групата STIHL AG организира поредната, утвърдила се като традиция среща „Международен ден на медиите“. Тя се провежда с участието на журналисти, представители основно на медии, специализирани в областта на продуктовата гама на STIHL, с икономическа насоченост и други. Проявата привлича вниманието на множество журналисти от Германия, като и от редица други държави от Европа и останалите континенти. Това се обяснява с факта, че STIHL е световен лидер в производството на машини и инструменти за работа в гората, за поддържане на озеленени площи – паркове и градини, на промишлени и домашни овощни, зеленчукови и декоративни градини и др. Продуктите с марката STIHL се продават в над 140 държави по света. Освен в Германия компанията има свои производствени мощности в САЩ, Бразилия, Швейцария, Австрия, Китай и Филипините.
От българска страна в тазгодишното издание на „Международния ден на медиите“ участваха представители сп. „Наш дом“, сп. „Гора“ и сп. „Направи сам“, което тази година отбелязва своята 40-годишнина.
Следвайки установената традиция, „Международният ден на медиите 2021“, се проведе в два етапа.
Главната проява бе пресконференцията на Управителния съвет на STIHL AG и изнесеният от неговия председател, д-р Бертрам Кандзиора, доклад за производствените и финансови резултати на компанията за изминалите от началото на годината осем месеца. В изложението си д-р Кандзиора представи накратко и открояващи се нови продукти на STIHL. Те ще бъдат пуснати на пазара през първите месеци на идната година.
Новите продукти бяха по-подробно представени и демонстрирани във втората, практическа част на срещата. Тя се проведе на два етапа. Първоначално бяха представени продукти за домашната градина и личното стопанство, а в заключителната част на срещата – машини и решения, базирани на информационните технологии, предназначени за професионални приложения.
прочети пълната статия в "Направи Сам"