STIHL – „Ден на медиите 2019”


На 17 септември т.г. ръководството на STIHL AG* организира своята поредна международна среща с представители на четвъртата власт – медиите. Наречена „Ден на медиите“, тя се проведе на територията на основните производствени и развойни мощности на компанията във Вайблинген, намиращ се в близост до Щутгарт. За по-голяма тържественост, вероятно и в търсене на по-просторна зала, този път пресконференцията на ръководството на групата STIHL се проведе в сградата на Гражданския център на Вайблинген.
Еднодневната среща привлече участието на близо 100 журналисти от 15 държави. В наситената със събития програма, която започна в 8,30 сутринта и завърши след 22 часа вечерта, участниците в срещата бяха запознати с актуалните икономически и финансови резултати на компанията, с нейните по-близки и далечни планове за развитие, посетиха част от производствените мощности на STIHL, запознати бяха с палитрата от нови инструменти и машини, които компанията ще предложи на клиентите си в края на тази и началото на следващата година.
В държава с дълбоки традиции във фамилния бизнес, където най-старото, действащо и днес германско предприятие, е създадено през 1502 г., със своята 93-годишна история основаната през 1926 г. STIHL е направо младенец. В областта на техниката за работа в горите и дърводобива обаче марката STIHL е близо вековна легенда, проправила пътя и техническото развитие на тази техника до вида, в който я познаваме днес. Не случайно нейният основател Андреас Щил е признат за „баща на моторния трион”.
Създаването на първия верижен трион с електрическо задвижване през 1927 г., на първия верижен моторен трион през 1929 г., пускането на пазара през 1959 г. на легендарния родоначалник на съвременните моторни триони моделът Contra, множеството изобретения и технически решения на STIHL (защитени с над 2300 патента и заявки за патенти), бележат пътя за развитие на техниката за работа в гората и градината до ден днешен. Не случайно от 1971 г. насам най-продаваните верижни триони в света са STIHL.
STIHL е наложила се марка за най-високо качество, чиито продукти се продават в над 160 държави. Разклонената по цял свят търговска мрежа обхваща 38 собствени търговски и маркетингови компании, около 120 директни вносители и над 50 000 фирми за продажби на дребно.
STIHL се ползва с граден десетилетия авторитет и обществено признание. В началото на 2019 г. традиционно провеждано мащабно онлайн допитване в Германия, обхванало над 120 000 потребителя, поставя STIHL на трето място в класацията за най-популярна и предпочитана семейна фамилна компания от групата на средния по големина фамилен бизнес в страната. Тази престижна класация е оценка за иновативността и качеството на продуктите, производство на STIHL, мярка за високата степен на удовлетвореност сред клиентите, очевидно станали и почитатели на марката.

прочети пълната статия в "Направи Сам"


към началото